Leden 2019

Můj leden byl hlavně plný stresu. Byl konec mého třetího semestru na vysoké škole a čekalo mě splnit šest zkoušek (tři termíny jsem si splnila už před Vánoci). Přestože nestuduji zrovna nejtěžší obor na světě, zkoušky se na mě dost podepsaly. Jednak jsem je psychicky nezvládala, jednak mě trápil nekonečný kašel.
Po zkouškách, kdy jsem konečně měla volno, jsem zašla k doktorovi, který mi zjistil černý kašel a předepsal antibiotika. K tomu všemu mě zase začalo trápit zažívání, což je zřejmě opět způsobeno psychickým rozpoložením...


Seriály a Filmy


Bird Box
Asi všichni jsme o tomto post-apokalyptickém filmu slyšeli nebo viděli nějaké meme. Jakožto velká fanynka tohoto žánru jsem tento kousek nesměla přehlédnout. A musím říct, velmi mě to bavilo. A jsem ráda, že to byl jen film a ne seriál, rychle by se to okoukalo. Jako film ale skvělý zážitek si myslím.

Future man
Ach, tento seriál... Je tak absurdní a sprostý a krvavý a ironický a plný hlášek, až je to skvělý. Fakt se u toho hodně chlámu. Nevím, jestli je seriál založen na komiksu, každopádně vzhledem postav a humorem na mě tak komiksově působí.
Jsem si jistá, že seriál o údržbáři, co se má stát zachráncem budoucnosti na základě vítězství v počítačové hře, nebude bavit každého, ale pokud máte rádi seriály, kde se může stát doslova cokoli, doporučuji zkusit se kouknout aspoň na první díl. Každý díl je jen půl hodiny dlouhý, takže tím moc času neztratíte.

Dexter
Je to ostuda, nikdy jsem neviděla Dextera, já vím. Ale mám teď trochu volna mezi semestry, takže nastal čas. Jsem teď u čtvrté série a jakože baví mě to, ale že bych z toho byla nějak unešená, to se taky říct nedá. Většinou to mám puštěné v pozadí a u toho třeba kreslím, takže se třeba i trochu ztrácím v postavách. Ale zajímá mě, jak to bude dál, takže zatím od něj neodcházím.

Hudba


Billie Eilish - bury a friend
Billie má hrozně zajímavý styl a skvěle s ním pracuje. Je skvělé vidět něco originálního na hudební scéně. Stejně tak její videoklipy jsou velmi umělecky založené. Hudba i videoklipy mohou působit jako trochu znepokojující, ale má to všechno něco do sebe. Jak jsem řekla, je to originální kontent, který si nemůže dovolit dělat jen tak někdo.

Seventeen - Home, Getting Closer
Tahle korejská skupina je prostě skvělá a miluju jak jejich písničky, tak i choreografii. Zaslouží si mnohem více pozornosti, odvádí opravdu skvělou práci.
Zrovna tyto písničky jsou možná docela odlišné, ale mám je ráda obě. Home má takovou příjemnou melodii, která mě nutí se po celou dobu usmívat. Getting Closer mě zase uchvátilo působivou choreografií a skvělým rapem.

Jimin (BTS) - Promise
Písnička, která sice vyšla už v prosinci minulého roku, ale musím se o ni podělit. Jiminův hlas mě tak moc uklidňuje, melodie je krásná a text velmi laskavý. Co víc k tomu říct, Promise jsem si zamilovala.

V (BTS) - Scenery
Písnička, která vyšla teprve včera. Bože jeho hlas je tak nádherný, je to opravdu definice hlazení po duši. Nedělám si legraci. Když Taehyung zpívá, cítím se, jako by mě někdo objímal a šeptal laskavá slova. Tae odvedl opravdu skvělou práci jak u melodie, tak u textu a zpěvu.

Lee Sora (ft. SUGA of BTS) - Song Request
Ideální písnička při osamělých deštivých dnech. Tak poklidná, že se cítíte jako na obláčku. Lee Sora má tak krásný hlas, který tomuto klidnému stylu perfektně sedí. A Sugův rap já prostě miluju, dokáže zarapovat úplně všechno. Velmi příjemná kombinace.

ATEEZ - Hala Hala
A abych tu neměla pouze klidné a pomalé písničky, přidávám i tuhle, jejíž melodie mě nutí tančit a dodává mi energii.

Žádné komentáře:

Okomentovat